افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

89246 eb1aa08378fc5fa6a9bd98b62 2 - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

افزونه دیجی کاوشیک افزونه وردپرس مارکتینگ است که به شما کمک می‌کند اطلاعات محصولات سایت خود را بدون نیاز به وارد کردن دستی اطلاعات کامل کنید یا اینکه اگر عضو سیستم کسب درآمد دیجی کالا هستید و از طریق بازاریابی کسب درآمد می‌کنید، فرآیند تولید محتوا در سایت خود را سریع‌تر کنید.

 

معرفی افزونه دیجی کاوش

 افزونه دیجی کاوشیکمحصول ایرانیاست و با  هدف کمک در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا کاربرد دارد.

این افزونه را می‌توان در واقع یک افزونه جستجوی هوشمند و قوی برای ووکامرس در نظر گرفت که به شما در جمع آوری اطلاعات محصول و وارد کردن آن کمک می‌کند.

شما انتخاب کنید؛ فروشگاه اینترنتی هستید یا بازاریاب؟

افزونه دیجی کاوش با توجه به ساختار و برنامه نویسی که دارد، دو گروه از وبمستران را هدف قرار داده است که بسته به نوع فعالیتی که دارند، قادر به استفاده از این افزونه برای وارد کردن مشخصات محصولات در سایت خود هستند.

گروه اول:فروشگاه های اینترنتی

اگر سایت فروشگاهی دارید، طوری که عینا همان محصولات در دیجی کالا نیز وجود دارند نیازی به این ندارید که اطلاعات محصول را به صورت دستی وارد کنید. منظور از اطلاعات همان معرفی محصول، جدول مشخصات، قیمت و حتی تصاویر محصول است.

افزونه دیجی کاوش به شما کمک می‌کند تا با کپی کردن آدرس یک محصول از سایت دیجی کالا یا دادن لینک دسته بندی محصولات دیجی کالا، کلیه اطلاعات یک محصول را در ووکامرس درون ریزی کنید. نیازی هم به تولید محتوا نیست و با توجه به هاست و سروری که دارید، در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانید مشخصات بیش از ۱۰ محصول را در سایت خود وارد کنید.

حالا تنها کاری که باید انجام دهید شخصی سازی توضیحات محصول یا ویرایش آنها بر اساس سلیقه خودتان است که بعد از نهایی شدن محصولات را برای فروش منتشر کنید. کار به اتمام رسیده و شما بدون اینکه ساعت‌ها زمان صرف موارد زیر کنید، قادر به درج مشخصات محصولات خود در عرض چند دقیقه هستید.

  • وارد کردن توضیحات محصول
  • وارد کردن مشخصات در قالب ویژگی محصول (شامل وزن، ابعاد و…)
  • درج تصاویر محصول
  • دسته بندی محصول
  • درج قیمت محصول
  • و…

گروه دوم:سایت های تولید محتوا  و بازاریابی افیلیت دیجی کالا

این گروه از افراد کسانی هستند که از سیستم کسب درآمد دیجی کالا استفاده می‌کنند. یعنی سایت آنها محتوایی است و خودشان تامین کننده محصول نیستند. بلکه با توجه به اینکه در سیستم digikala affiliate عضو هستند، قادر به بازاریابی برای دیجی کالا هستند تا بازدیدکنندگان سایت خود را از طریق لینک اختصاصی به سایت دیجی کالا هدایت کرده و بابت معرفی و خریدی که انجام می‌شود از دیجی کالا پورسانت دریافت کنند.

سیستم کسب درآمد دیجی کالا چیست و چطور کار می‌کند؟

در صورتی که در سامانه بازاریابی دیجی کالا(digikala affiliate) عضو شده باشید، به کمک این افزونه می‌توانید تمامی محصولاتی که در سایت دیجی کالا قرار دارند را بدون نیاز به اینکه لازم باشد از افرادی برای وارد کردن توضیحات محصول کمک بگیرید، به سایت وردپرسی خود انتقال داده و از لینک اختصاصی کسب درآمد دیجی کالا که مخصوص خودتان است برای ارجاع مشتریان به سایت دیجی کالا استفاده کنید.

افرادی که از طریق این لینک بازاریابی از دیجی کالا محصولات خود را خریداری کنند پورسانت به شما تعلق گرفته و می‌توانید درآمد مناسبی از طریق آن کسب کنید. یکی از مشکلاتی که کاربران سیستم کسب درآمد دیجی کالا دارند، تولید محتوا و درج اطلاعات دقیق محصولات است که کاری بسیار دشوار و زمان‌بر است.

افزونه دیجی کاوش دقیقا برای رفع این نیاز شما ایجاد شده که بر اساس قوانین کسب دیجی کالا ساخته شده تا کلیه اطلاعات هر محصول را به صورت خودکار دریافت کرده و در ووکامرس درون‌ریزی کند. این اطلاعات شامل عنوان محصول، قیمت، توضیحات، تصاویر، لینک بازاریابی اختصاصی برای هر کاربر و… است که در عرض چند ثانیه می‌توانید با اسکراپ کردن محصولات دیجی کالا در سایت خود قرار دهید.

شما با عضویت در این سیستم می‌توانید به‌عنوان بازاریاب در سایت دیجی کالا همکاری کنید. به این صورت که یک لینک اختصاصی برای هر یک از محصولات موجود در دیجی کالا برای شما ایجاد خواهد شد. سپس با فروش این محصولات از طریق لینک اختصاصی شما بسته به اینکه محصول در چه دسته‌بندی قرار دارد، پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت.

به عنوان مثال فرض کنید شما به کمک افزونه دیجی کاوش وردپرس یک محصول خاصی مثل «کفش چرمی مردانه» را که یک میلیون تومان قیمت دارد در سایت خود قرار می‌دهید. کلیه اطلاعات این محصول بر حسب تنظیماتی که در افزونه مشخص کردید درست مانند اینکه یک نویسنده اطلاعات محصول را کامل کرده باشد در سایت درج خواهد شد که از جمله‌ی آنها می‌توان به اطلاعات زیر اشاره کرد:

  • عنوان محصول
  • توضیحات محصول
  • تنظیم محصول به‌عنوان محصول خارجی
  • قیمت محصول
  • تعداد موجودی محصول در انبار(بر اساس اطلاعات دیجی کالا)
  • ویژگی‌های محصول
  • نقد و بررسی محصول
  • برند محصول
  • خلاصه توضیحات محصول
  • لینک خرید محصول(با امکان تولید لینک اختصاصی به صورت هوشمند)
  • تصویر محصول
  • گالری محصول
  • دسته‌بندی محصول
  • و…

حال یک کاربری وارد سایت شما شده و با کلیک روی دکمه‌ی خرید از طریق لینک اختصاصی شما اقدام به خرید این کفش از سایت دیجی کالا می‌کند. در این صورت بعد از اینکه خرید نهایی شده و هزینه محصول توسط مشتری پرداخت شود، چون از طریق لینک سایت شما خرید خود را انجام داده پورسانتی به شما تعلق می‌گیرد. در حال حاضر درصد خرید کفش برای بازاریابان روی ۸ درصد قرار دارد؛ با این اوصاف برای یک کفش یک میلیون تومانی شما ۸۰ هزار تومان پورسانت دریافت می‌کنید.

ویژگی‌هایی که افزونه دیجی کاوش را متمایز کرده است

افزونه‌های مختلفی تاکنون برای سیستم کسب درآمد دیجی کالا ساخته شده‌اند که به کمک آنها می‌توانید اطلاعات محصولات دیجی کالا را کپی کرده و در سایت خود قرار دهید. اما افزونه دیجی کاوش که حاصل بیش از ۶ ما تلاش شبانه‌روزی است و توسط افرادی که در افلیت دیجی کالا فعالیت داشته‌اند تست و بررسی شده دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را در زمره بهترین افزونه برای کپی کردن محصولات دیجی کالا و درون ریزی آنها در ووکامرس قرار داده است.

 امکان انتخاب نوع فعالیت سایت

قبل از هر چیزی این امکان را فراهم کردیم که مشخص کنید سایت شما فروشگاهی است یا اینکه با استفاده از تولید محتوا برای دیجی کالا بازاریابی می‌کنید. با خرید و نصب افزونه دیجی کاوش، می‌توانید به صفحه تنظیمات مراجعه کرده و مشخص کنید که سایت شما چه نوع فعالیتی دارد.

  • اگر فروشگاه اینترنتی دارید و خودتان محصولات را می‌فروشید، می‌توانید با این افزونه هر محصولی که در سایتتان موجود می‌شود را سریعا بر اساس مشخصاتی که در دیجی کالا وجود دارد منتشر کنید. هر زمان هم که نیاز بود تغییراتی در محتوای محصول ایجاد کنید، امکان ویرایش و شخصی سازی آنها فراهم است. علاوه بر این اگر دیجی کالا تغییراتی در محتوای محصول ایجاد کند، می‌توانید به کمک به‌روزرسان خودکار و هوشمندی که افزونه دارد این اطلاعات را آپدیت کنید.
  • اگر سایت شما محتوایی است و از سیستم همکاری در فروش دیجی کالا استفاده می‌کنید، کافی است از تنظیمات این گزینه را فعال کرده و با دادن «لینک اختصاصی توسعه دهنده» که می‌توانید از دیجی کالا دریافت کنید، به صورت خودکار علاوه بر کلیه مشخصاتی که برای محصولات وجود دارد، لینک اختصاصی خود را برای «دکمه خرید محصول» درج کنید. حال هر کسی که روی دکمه خرید محصول کلیک کرده و وارد دیجی کالا شود، پس از خرید به شماپورسانت تعلق خواهد گرفت.

نمایش محصولات درون نوشته بدون نیاز به کدنویسی

یکی از مشکلاتی که برای سایت‌های محتوایی و استفاده کننده از سیستم کسب درآمد دیجی کالا وجود داشت، این بود که بر اساس قوانین قادر به کاوش کردن و استفاده از محتوای محصولی که در سایت دیجی کالا بود نبودند. طبق قوانین افیلیت دیجی کالا، شما مجبور بودید با درون ریزی کردن مشخصات محصول آنها را به صورت پیش نویس ذخیره کرده و پس از ویرایش محتوا و شخصی سازی آن را انتشار دهید تا درآمد شما تایید شود.

در افزونه دیجی کاوش این امکان را فراهم کردیم تا بتوانید محصولات خود را درون نوشته همراه با مشخصات اصلی همچون نام محصول، مشخصات، قیمت و دکمه خرید نمایش دهید. در این صورت اگر نوشته‌ای با عنوان «بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱» تهیه کردید، قادر به نمایش کل گوشی‌های برند سامسونگ درون این نوشته هستید و دیگر نگرانی هم بابت تولید محتوا برای محصولات وجود ندارد.

 نمایش وضعیت کامل کاوش‌ها در داشبورد

در داشبورد افزونه دیجی کاوش این امکان را فراهم کردیم تا جزییات دقیق هر یک از کاوش‌ها را همراه با نمودار، اعداد و وضعیت مشاهده کنید.

لیست کاوش‌های انجام شده، در حال انجام و در انتظار انجام نمایش داده شده و می‌توانید ببینید هر یک از این وضعیت‌ها شامل چند محصول است. علاوه بر این امکان دسترسی به لینک محصولات نیز فراهم است.

در کنار آن نیز امکان مشاهده وضعیت موجودی محصولات، محصولات ناموجود و محصولاتی که به اتمام موجودی نزدیک می‌شوند فراهم است.

با کلیک روی هر بخش از نمودار که محتوای آنها با رنگ خاصی مشخص شده، می‌توانید این گزارش‌ها را در داشبورد فیلتر کرده و بر اساس وضعیت‌های ذکر شده بررسی کنید.

درون ریزی گروهی محصولات تکی

از دیگر امکانات افزونه این است که می‌توانید با تهیه لیستی از لینک محصولات و جداسازی آنها با استفاده از ویرگول فارسی (،) آنها را به صورت گروهی درون ریزی کنید و نیازی نباشد که در هر بار یک محصول را درون ریزی کنید.

به عنوان نمونه اگر بخواهید یک سری از گوشی‌های سامسونگ همچون سری A را صرفا درون ریزی کنید، کافی است لینک کلیه این گوشی‌ها را به صورت گروهی تهیه و از درون ریزی گروهی استفاده کنید.

درون ریزی گروهی بر اساس چند دسته بندی

مشابه درون ریزی گروهی محصولات این امکان هم فراهم شده تا بتوانید چند دسته بندی را با هم درون ریزی کنید. در این حالت هم کافی است آدرس هر دسته بندی را با ویرگول فارسی (،) از هم جدا کنید.

به عنوان مقال می‌توانید در همان مثالی که برای گوشی زده شد، لوازم جانبی مختلفی که برای گوشی‌های خاصی وجود دارد را درون ریزی کنید.

درون ریزی محصولات از یک صفحه خاص

با استفاده از این ویژگی هم می‌توانید یک صفحه برای درون ریزی را انتخاب کنید تا محصولاتی که در ان صفحه از دیجی کالا قرار دارند نمایش داده شوند.

به عنوان مثال شاید بخواهید در هر دسته بندی فقط صفحه دوم به بعد را درون ریزی کنید و نیازی به صفحه اول که در سایت دیجی کالا قرار دارد نداشته باشید. در این حالت می‌توانید شماره صفحات مدنظر را انتخاب کنید تا درون ریزی از همان صفحه آغاز گردد.

مهاجرت و انتقال اطلاعات از سایر افزونه‌ها

طی مطالعه‌ای که روی افزونه‌های مشابه مانند دیجی اسکراپر داشتیم، یکی از مشکلات این افزونه‌ها علاوه بر رابط کاربری نامناسب این بود که اطلاعات در دیتابیس طوری ذخیره می‌شدند که همه چیز در جدول wp options ذخیره می‌شدند.

همین موضوع سبب شده بود تا سایت‌هایی که محصولات زیادی را درون ریزی کرده‌اند بعد از مدتی با افت شدید سرعت مواجه شوند. از سویی دیگر ویژگی محصولات که در ووکامرس درون ریزی می‌شدند نیز خود باعث سنگین‌تر شدن دیتابیس شده بودند.

اما افزونه دیجی کاوش کلیه‌ی اطلاعات را در جدول جداگانه ذخیره می‌کند تا سایت شما بیش از حد به دلیل داشتن دیتابیس حجیم کند نباشد.

در کنار این ویژگی این امکان فراهم شده تا بتوانید محصولاتی که توسط افزونه‌های مشابه اسکراپ و درون‌ریزی شده را با کمک این افزونه مجددا به‌روزرسانی کرده و اطلاعاتی مثل قیمت، موجودی و ویژگی‌های محصول را در این جداول دیتابیس درون ریزی کنید تا پایگاه داده بهینه‌ای داشته باشید.

کافی است به کمک دکمه‌ای که در صفحه ویرایش محصول قرار دارد، روی متاباکس دیجی کاوش کلیک کنید. با انجام این کار، محتوا و توضیحات محصول از آنجایی که ممکن است به‌منظور سئو محتوا توسط شما شخصی سازی شده باشد تغییری نکرده و تنها موجودی، قیمت و ویژگی‌های محصول بررسی و به جداول مشخص شده ووکامرس و جداول اختصاصی افزونه دیجی کاوش منتقل خواهند شد.

بروزرسانی قیمت محصولات بدون نیاز به افزونه جانبی

در افزونه‌های دیگر برای اینکه بتوانید قیمت محصولات را به صورت آپدیت شده و حداقل قیمت ۲۴ ساعت گذشته نمایش دهید، نیاز است تا هزینه کرده و افزونه جداگانه را به صورت Addon خریداری کنید.

اما در افزونه دیجی کاوش این امکان قرار داده شده تا بتوانید قیمت محصولات را به صورت خودکار یا دستی بروزرسانی کنید ، وحتی قابلیت این را دارد در ساعات مشخصی که خودتان تعیین می‌کنید بروزرسانی کنید. بروزرسانی قیمت جزو قوانین سیستم کسب درآمد دیجی کالا است که برای سایت‌هایی که قیمت را نمایش می‌دهند ضروری است.

به‌روزرسانی موجودی محصولات بر اساس موجودی دیجی کالا

یکی از قوانینی که در این سیستم وجود دارد، این است که محصولاتی که در دیجی کالا موجود نیستند نباید به عنوان بازاریابی روی آنها تمرکز شده باشد. مطابق با این قانون ما افزونه دیجی کاوش را طوری طراحی کردیم تا هر زمان که محصولی در سایت دیجی کالا ناموجود شد در هنگام آپدیت و بررسی موجودی محصول در سایت شما نیز ناموجود شده و کاربری را به دیجی کالا ارجاع ندهید.

هماهنگ سازی شده برای کارکرد درست در هر هاست اشتراکی

بزرگترین مشکلی که در افزونه‌های مشابه وجود داشت این بود که بعد از مدت به دلیل بیشتر شدن حجم دیتابیس و از سوی دیگر خرید افزونه‌های جانبی برای بروزرسانی قیمت و موجودی محصول، سایت آنها شدیدا کند شده و زمانی که از هاست اشتراکی استفاده می‌کردند، بنا به اعلام هاستینگ باید از سرور مجازی استفاده کنند.

ما افزونه دیجی کاوش را طوری برنامه نویسی کردیم تا مطابق با منابعی که در هاست اشتراکی در اختیار دارید، بتوانید محصولات را درون ریزی کنید. به عنوان مثال می‌توانید مشخص کنید که در هر ساعت مثلا ۱۰ محصول درون ریزی شده و این کار فقط ۲ بار در روز انجام گیرد. یا مثلا مشخص کنید که بروزرسانی قیمت، بروزرسانی موجودی محصول و بروزرسانی اطلاعات محصول صرفا شب‌ها که سایت شما ترافیک کمتری دارد انجام گیرد.

امکان شخصی سازی تصاویر محصول

یکی دیگر از امکاناتی که در افزونه دیجی کاوش وجود دارد، امکان درون ریزی تصاویر محصولات در هاست شماست. می‌توانید که مشخص کنید فقط تصویر اصلی محصول درون‌ریزی شود، یا اینکه تصاویر گالری محصول و حتی تصاویرنقد و بررسی در هاست آپلود شده و هم درون ریزی شوند؟

اینکه بخواهید تصاویر را در هاست خود آپلود کنید یا مستقیما از سرور دیجی کالا آدرس تصاویر درج شوند به انتخاب شما بستگی دارد. اگر از هاست اشتراکی استفاده می‌کنید که فضای کمی در اختیار دارید، می‌توانید تصاویر را مستقیما از دیجی کالا نمایش دهید یا برای اینکه سئو سایت شما بهینه‌تر باشد، تصاویر را در هاست خود آپلود کنید.

عدم نیاز به وارد کردن لینک محصولات، دسته‌بندی و برند محصولات

شما برای وارد کردن مشخصات محصولات حتی نیازی به این ندارید که وارد سایت دیجی کالا شوید. افزونه دیجی کاوش کلیه اطلاعات مربوط به دسته‌بندی، برند محصولات و فیلتر محصولات(جدیدترین، پرفروش‌ترین، گران‌ترین و ارزان‌ترین) را در خود دارد.

برای درون ریزی محصولات می‌توانید از سه روش استفاده کنید که در ادامه هر یک از آنها را همراه با تصویر درج کرده‌ایم. اما نکته مهم اینجاست که لینک محصولات بر اساس تعداد محصول مورد نیاز برای درون ریزی و صفحه بندی آنها همگی توسط افزونه شناسایی شده و نیاز نیست که به صورت دستی اطلاعات لینک محصولات، دسته‌بندی یا آدرس محصول خاصی را وارد کنید

سیستم دسته بندی هوشمند محصولات بر اساس سایت دیجی کالا

یکی از قابلیت‌هایی که در بخش کاوش گر پیشرفته درج شده، امکان انتخاب دسته بندی محصولات از دیجی کالا است که به کمک آن می‌توانید محصولات دسته خاصی را درون ریزی کنید. این دسته بندی‌ها به صورت پیش‌فرض در افزونه قرار دارند که در اولین نصب به لیست دسته‌های افزونه اضافه می‌شوند.

در آپدیت جدید افزونه دیجی کاوش این امکان فراهم شده تا هر زمان که دیجی کالا یک دسته بندی جدیدی اضافه کرد، دیگر مشکلی بابت اینکه دسته بندی وجود ندارد، نداشته باشید.

دسته بندی‌های جدیدی دیجی کالا در صورتی که در لیست دسته‌های افزونه نباشند، از سایت دیجی کالا بررسی شده و در صورتی که درست باشند به لیست دسته‌های افزونه اضافه می‌شوند. این قابلیت برای کاوشگر پیشرفته است.

در کاوش گر  تکی بر اساس دسته بندی می‌توانید آدرس دسته بندی را به افزونه بدهید تا درون ریزی انجام شود. تفاوتی هم ندارد که دسته بندی در لیست دسته‌های افزونه وجود داشته باشد. بلکه محصولاتی که در لینک دسته بندی قرار دارند درون ریزی می‌شوند.

سیستم به‌روز رسان هوشمند قیمت و موجودی محصول

قابلیت جدیدی که به افزونه دیجی کاوش اضافه شده امکان به روزرسانی قیمت و موجودی محصول را در لحظه به شما خواهد داد. یعنی اینکه به منظوربهینه سازی در استفاده از منابع هاست، این قابلیت در افزونه قرار داده شده تافقط محصولاتی که دارای بازدید هستندو کاربران روی دکمه «خرید محصول» کلیک می‌کنند، به صورت لحظه‌ای بررسی شده و اگر قیمت آنها تغییر کرده باشد یا اینکه موجود باشند در همان لحظه اطلاعات در سایت آپدیت شوند.

در صورتی که محصولی ناموجود شود، کاربربه سایت دیجی کالا هدایت نخواهد شد. این قابلیت هم در راستایرعایت قوانین سیستم کسب درآمد دیجی کالاپیاده سازی شده تا به دلیل کلیک روی لینک‌هایی که محصولات ناموجود هستند، درآمد شما را رد نکنند.

به روزرسانی و آپدیت خودکار افزونه

با توجه به آپدیت‌های منظم و مکرری که برای افزونه وجود دارد و فرآیند تایید و انتشار نسخه جدید در سایت راست چین نیاز به بررسی دارد، قابلیتی را در افزونه قرار دادیم تا با استفاده از آپدیت خودکار افزونه بتوانید مستقیما افزونه را از سرور خود افزونه آپدیت کنید.

برای استفاده از این حالت کافی است از منوی تنظیمات افزونه گزینه «به‌روزرسانی خودکار افزونه» را فعال کنید. با استفاده از این ویژگی دیگر نیازی هم به نصب افزونه به روز رسانی اتوماتیک راست چین هم نخواهید داشت.

ویژگی های افزونه دیجی کاوش

ووکامرس :

  • سازگاری کامل با افزونه ووکامرس
  • انتقال تمامی محصولات به ووکامرس با تمامی مشخصات محصول
  • امکان انتقال مشخصات بصورت ویژگی ووکامرس یا text (با توجه تنظیمات)
  • ساخت خودکار تمام دسته بندی های مربوط به محصول های کاوش شده با رعایت سلسله مراتب دسته بندی ها همانند دیجی کالا (با توجه به تنظیمات)
  • امکان نمایش تصویر شاخص و گالری محصول ها بصورت مستقیم بدون آپلود بر روی سرور یا هاست وبالعکس (با توجه به تنظیمات)

داشبورد پیشرفته :

  • دارای داشبورد برای نمایش  آخرین آمار کاوش ها ، آمار وضعیت محصول ها و بروزرسانی ها
  • نمایش آمار وضعیت (موجودی ، عدم موجودی ، در حال اتمام) محصولات بصورت عددی و نمودار
  • امکان فیلتر نمودار مربوط به وضعیت محصول ها
  • نمایش آخرین کاوش های انجام شده
  • نمایش دسته بندی هایی که در لیست بروزرسانی قرار دارد
  • نمایش جزئیات (تعداد محصول و درصد پیشرفت)دسته بندی در حال بروزرسانی

72596 b4bf5e244e8be0d9039437fad - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

 

  • امکان کاوش محصولات دیجی کالا به دو صورت پیشرفته و لینک 
  • امکان کاوش بصورت خودکار و دستی
  • امکان کاوش محصولات بصورت یکجا یا تکی
  • کاوش محصول ها به تعداد دلخواه و با استفاده از یک فرم چند مرحله و ساده بصورت انتخاب دسته بندی های محصول ها و اعمال فیلتر در داخل افزونه (پیشرفته )
  • امکان کاوش محصول های یک دسته بندی به تعداد دلخواه (لینک)
  • امکان تک محصول (لینک)
  • استفاده از ویژگی کرون جاب برای کاوش کردن محصولات و امکان خروج ادمین از صفحه کاوش بدون اینکه کاوش متوقف شود
  • جلوگیری از کاوش محصول های تکراری ، در این حالت فقط قیمت و موجودی محصول بروزرسانی میشود

99808 f37575e4dd990c7613a70bbd2 - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

 

5621 d3b5638e8a962b41a329851b5 - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

28329 8b42f2ef21d73aa900245feb0 - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

62656 f14e96db8886a32d071aa654a - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

 

  • دارای پنل مدیریتی پیشرفته کاوش های انجام شده
  • امکان آپدیت کردن محصول از طریق پنل مدیریتی
  • امکان فیلتر کردن (موجود ، ناموجود ، درحال اتمام  ، در انتظار کاوش) کاوش ها براساس وضعیت ها
  • امکان حذف کردن کاوش پیش از تکمیل شدن کاوش محصول
  • امکان عملیات دست جمعی محصول ها (حذف محصول ، برچسب گذاری ، حذف برچسب )
  • امکان جستجو بر اساس نام محصول و برچسب
  • امکان فیلتر کردن کاوش ها براساس دسته بندی محصول ها
  • امکان شروع کاوش یا توقف کاوش از طریق پنل مدیریتی کاوش ها

explorer panel - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

 

  • کاوش قیمت محصول، کد محصول، قیمت محصول، عنوان محصول، تصویر اصلی، ویژگی محصول ، نقد و بررسی محصول( امکان آپلود تصاویر)، مشخصات محصول، تصاویر گالری و تعداد تصاویر گالری و درون ریزی آنها
  • اگر محصول قبلا کاوش شده باشد،فقط قیمت و موجودی محصول را بروزرسانی میکند
  • امکان تنظیم کاوشگر براساس منابع هاست (هاست ضعیف ، هاست پیشرفته)
  • امکان تنظیم بازه زمانی برای کاوش های متوالی (کاوش خودکار)
  • امکان تنظیم تعداد محصول در هر کاوش (کاوش خودکار)
  • امکان تنظیم تعداد یا تمام تصاویری که اَدمین نیاز دارد که از گالری محصول درون ریزی شود
  • نمایش تصاویر در رسانه پیشخوان وردپرس و صفحه ویرایش مربوط به محصول
  • امکان تعیین وضعیت محصول بعد از کاوش شدن
  • ساخت خودکار لینک بازاریابی برای محصول ها
  • دارای یه تب جداگانه برای تنظیمات مربوط به کاوش ها

 

options explorer - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

بروزرسانی :

  • امکان بروزرسانی اطلاعات کامل محصول بصورت خودکار یا دستی
  • امکان بروزرسانی فقط موجودی محصولات بصورت خودکار یا دستی
  • امکان بروزرسانی محصول ها بصورت یکجا و براساس دسته بندی
  • امکان بروزرسانی تکی محصول از طریق پنل مدیریتی کاوش ها

 

75711 48b32ae4d1aa67fdaed3dce91 - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

  • امکان تنظیم بازه زمانی برای بروزرسانی متوالی (بروزرسانی خودکار)
  • امکان تنظیم تعداد محصول در هر بروزرسانی (بروزرسانی خودکار)
  • امکان بروزرسانی پیشرفته موجودی محصول (موقعی که کاربر برروی محصول کلیک میکنه)
  • امکان تنظیم وضعیت محصول در صورت عدم موجودی محصول بعد از بروزرسانی
  • امکان تنظیم وضعیت محصول در صورت موجود بودن محصول بعد از بروزرسانی
  • امکان تنظیم بروزرسانی محصول بصورت ساعتی ، روزانه ، دوبار در روز (بروزرسانی خودکار)
  • امکان بروزرسانی محصول از طریق صفحه ویرایش مربوط به محصول

91930 1ef4bfac4721f4e4913d050a0 - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

دارای یک تب جداگانه برای تنظیمات مربوط به بروزرسانی

options update 1 - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

معرفی محصول در محتوا (روش نوین معرفی و تبلیغ در افیلیت):

  • امکان معرفی محصول در محتوا (نوشته) همانند سایت های اتاق و list20
  • دارای یک تب جداگانه برای تنظیمات مربوط به معرفی محصول در محتوا

options introduce - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

  • دارای متاباکس برای معرفی محصول در نوشته ها

introduce products setting - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

  • ایجاد خودکار شورتکد مربوط به محصول برای معرفی در محتوا هم درکاوش گر و هم در ویرایش محصول

shortcode - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

update meta box - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

  • امکان معرفی دسته جمعی محصول ها در انتهای محتوا

حالت نمایش ستونی:

multi introduce column - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

حالت نمایش ردیف:

multi introduce list - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

  • امکان معرفی محصول بین نوشته (شورتکد)

single introduce - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

تنظیمات عمومی:

  • امکان فعال یا غیر فعال کردن سیستم افیلیت دیجی کالا
  • امکان تنظیم درون ریزی مشخصات محصول بصورت ویژگی ووکامرسی یا text
  • امکان فیلتر مشخصات که ادمین نیاز ندارد آنها درون ریزی شود
  • امکان تنظیم ایجاد دسته بندی ووکامرس براساس دسته بندی محصول در دیجی کالا
  • امکان تنظیم تعداد سطر های قابل نمایش در هر جدول
  • امکان فعال سازی بروزرسانی خودکار در افزونه بدون نیاز به بروزرسان راست چین

 

options general 1 - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

مهاجرت یا انتقال محصول ها از افزونه های دیگر به دیجی کاوش :

  • امکان انتقال تمام محصولاتی که با افزونه های دیگر درون ریزی شده مثل افزونه دیجی اسکراپر یا غیره به لیست محصولات افزونه دیجی کاوش و بروزرسانی آنها
  • امکان انتقال محصول های دیگر افزونه ها به دیجی کاوش به صورت تکی در ویرایشگر محصول با استفاده از متاباکس مربوط به دیجی کاوش

 

2021 02 21 19 18 42 1 - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

 

  • امکان انتقال محصول های دیگر افزونه ها به دیجی کاوش به صورت تکی در پنل مربوط به مهاجرت محصول
  • امکان انتقال محصول های دیگر افزونه ها بصورت یکجا و خودکار

migration e1613924043658 - افزونه دیجی کاوش، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

پیش نیاز های افزونه دیجی کاوش :

  • افزونه ووکامرس
  • پی اچ پی ۷٫۲
  • فعال بودن  ioncube loader برروی سرور
  • فعال بودن قابلیت allow_url_fopen  برروی سرور
  • عدم محدودیت کرون جاب (کاوش خودکار و بروزرسانی خودکار)

 

دانلود محصول

قسمت های ستاره دار الزامی هستند لطفا فارسی تایپ کنید.

*